رئیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه‌های قرآنی جمهوری اسلامی ایران از انتشار فراخوان دعوت به بازارچه محصولات پوشش اسلامی ایرانی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

فراخوان بازارچه محصولات پوشش اسلامی ایرانی در نمایشگاه ۳۱ قرآن

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فراخوانی از متقاضیان برای حضور در بازارچه محصولات پوشش اسلامی ایرانی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دعوت کرد.

در این فراخوان آماده است: بخش بازارچه محصولات پوشش اسلامی ایرانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نظر دارد غرفه‌های این بخش را برای استفاده افراد واجد شرایط در روزهای برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (یکم تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۳) واگذار کند، لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه سایت دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران مشخصات خود را تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در فرم مربوطه درج کرده و سپس کد رهگیری اخذ شده از سایت مذکور را برای پیگیری نزد خود نگه دارند.

در این فراخوان نرخ اجاره غرفه‌های این بخش، به ازای هر متر مربع یک میلیون و پانصد هزار تومان مشخص شده است؛ آیین نامه این بخش متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.